Vi var som körsbär, körsbär, fallna och pallade, men vi två var som körsbär, körsbär.

jag pluggade rätt länge ikväll ändå. efter att jag varit hos sjukgymnasten och fått nya övningar satte jag mig och räknade på stående vågor. det gick rätt bra ändå. jag och moby är ju faktiskt nästan i fas. jag tror att jag kanske hinner räkna litelite transport innan tentan. men prio ett är ju våg, och elduggan då, självklart. jag vill att det ska trilla in lite poäng, allra helst innan jul. jag anmälde mig till meken och komplexen nu igen idag dessutom. tredje gången gillt, förihelvete! nån gång måste jag klara det...!

ikväll tittade jag på massa bilder. jag ville bara gråta. bitar av mig saknar lyckan. jag är definitivt precis så sårbar som jag känner mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0