Och vi flyger fram som skrot genom rymden.

jag snoozade i två och en halv timme och smulade sönder visionen om att vara i skolan tidigt. väl i skolan kom jag i fas i vågen och sen satte jag och moby upp julgranen. den blev sjukt sned och ser mest bara roligt konstig ut. sen traskade jag hem i stormvindarna. egentligen var det tänkt bio med adam med flera, men när hela guldheden och johanneberg fick strömavbrott insåg vi att det nog var klokt att hålla sig inomhus. jag tvingade mig själv till att julpynta. jag sträckte mig så långt som en adventsljusstake. sen visade det sig att den inte funkade. men orka!? ledsen och bitter tjej. desto bittrare blev jag när jag lagat asmycket mat och sen kommer det inget varmvatten ur kranen när jag ska diska. vad i helvete? bäst för csb att det finns varmvatten imon när jag ska duscha. annars kommer jag bli både vaken och aggressiv.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0