Men mitt bland lögner och sånger och skrik, jag fann en liten, liten stig som visst ledde ända in, och vittnade om ett ingenting.

jag försökte ta på mig leende igår när jag tog på mig kilten. det gick förvånansvärt enkelt. sen drog vi till smör på förfest och sen styrdes klackarna mot gasquen. julmat, gückel och skratt som följdes av mellanfest i skrubben. nånstans där blir alla lite omtöcknade. kan det bero på baseball-träet? byxorna åkte på och vi begav oss alla tillbaks till gasquen och dansade. den svenska björnstammen regerade kvällen.
motivationen var fortfarande låg när jag släpade mig till skolan. som tur var kom dalbin strax och jag fick hjälp med alla våguppgifter. min komma ikapp-helg går sådär. när sen även moby kommit och vi för längesen spårat helt åkte jag och handlade. jag är tråkig. men jag måste försöka ta det lugnt. nästa helg kommer bli BRUTAL. jag vill egentligen inget hellre än att bara åka bort från göteborg, från chalmers och bara vara. som i somras. jag vill bara inte att folk ska ställa massa frågor. jag vill kunna orka må bra nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0