Låt honom veta att inget är som förr.

min vecka har varit hyfsat brutal. måndagsfylla med häks + aspar. det var roligt! tisdagsångest och handling och beerpong. onsdagstagget och en episk kväll med soffa och pr-kalas. jag ska aldrig mer dricka td-röd. bakfyllan var fruktansvärd. jag har börjat må så dåligt. bara tanken på alkohol får mig att må ännu sämre. ångest. och jag har inte ens hunnit plugga något. igår stod vi ute och frös ihjäl och gav snokaspar jelloslots. det kan ju vara det äckligaste. fruktansvärt. isch! men de var sämst och det var svinkallt, så vi sket i sista gruppen och gick hem. idag var det mysigt åtminstone. det är skönt att bara ha en lektion och sen kunna plugga hela eftermiddagen. ikväll har jag myst med bengt och ätit massa chips med dipp! sen bjöd även hoff, bea och brat in sig själva och vi hade en fin kväll med härligt snack och ännu mer chips. mumma!
det här är min enda lugna helg den här lp. jag ska utnyttja det till max. imorgon ska jag tidigt till skolan!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0