Jag hörde nån säga där inne, "Du kommer inte stanna här länge".

jag funderar på om jag borde gå och lägga mig strax. jag är så fruktansvärt sliten och sjuk, jag kan knappt svälja.
fejden var ett riktigt äventyr. vi har träffat så mycket härliga människor, druckit massa massa slots, minttu och hb-shottar. jag har skrattat, gråtit, varit förbannad och full. det har varit en riktigt bra helg. men det är skönt att vara hemma. det var en plåga att gå upp och gå till skolan idag. men jag måste, jag får inte vara sjuk nu. jag är superlångt efter och alla kan allt. jag hittade inte min motivation där uppe i lule, snarare tvärtom. bara tanken på att jag är långt efter och att jag inte kommer hinna/orka plugga så mycket som jag vill gör att jag bara vill hoppa av. hoppa av allt. jag är fortfarande trött på livet och verkar aldrig bli nåt piggare. jag längtar till jullovet då jag ska kötta komplex 24/7 istället. jag kanske ska skita i att åka hem och fira jul så jag äntligen kan klara en kurs?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0