jag minns våran tid tillsammans, hand i hand med någon annan.

jag är så frånvarande. fredagskvällen var bra och helt cp. vi förfestade hos dalbin, puckominttu och slots och kameler. kaoskaos i min hjärna! och det var länge sen jag rodnar så mycket. allt är inte riktigt så publikt kanske. sedan åkte vi till skolan och hade finfin ohmsitts. eller, vi traskade mest runt runt på campus. vi gjorde århundradets sämsta pyramid på fnollk's omsitts. sen åt vi tacos i gt och jag blev bara så trött på allt. jag orkar inte ta skiten igen. sen gasqueade vi och hamnade på efterfest hos ekak. jag och moby traskade hem åt var sitt håll vid sju på morgonen, alltid lika fint! några timmar senare träffade jag min pappa och susan för sushilunch. jag var djävulskt bakfull. jag vill inte rekommendera någon att äta stor sushi på bakfyllan. fyfan. sen kunde jag bara inte förmå mig att plugga utan gick hem och sov några timmar till innan jag slängde på mig glansiga blå tights och gick till pontus för förfest igen, fortfarande lite bakis. tacksittsen var fin. lite för lite sprit och jag var lite för otaggad och trött för att det skulle vara fantastiskt roligt. men kul var det. 80-talet, vart tog du vägen? sen slog min trötthet tillbaks och jag orkade inte gasquea utan gick hem och myste.

imorgon har jag dugga. jag förstår inte hur jag ska klara det. men jag tänkte iaf vara duktig tjej och gå upp och träna på morgonen. en halvtimme på crossen. nu SKA jag bli vältränad även om mina axlar verkligen HATAR mig. jag ska ringa en sjukgymnast imorgon.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0