Det kommer funka, måste funka, nånstans där så finns vår plats.

igår satt jag i valberedningen i tolv timmar och plockade ut b0f-12. det blir bra. och sidh är fantastisk.

mitt liv suger. allting är så fruktansvärt värdelöst. nu är jag på botten igen. glada sandra är så långt långt borta. jag vet inte när hon senast riktigt såg solen. egentligen. terminen börjar i allra högsta grad lida mot slutet i och med att det idag är en månad till jul. jag är efter i allt. med glada sandra försvann energin och motivationen och med den växande kugghögen försvann den bra och rätta känslan. är det såhär det ska vara? det funkar inte att bara rycka upp sig längre, jag orkar inte le. det här är så mycket djupare än vanlig tentahets. det är redan kört. kalla mig pessimist, men jag är realist också. jag har aldrig hamnat på rätt sida gränsen. jag vet inte alls vem jag ska prata med längre. jag orkar inte gå till skolan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0