boys will be boys.

jag var faktiskt duktig och pluggade mycket transport igår. sen skulle nollan jag satt med hem till carl och hänga och jag var inte riktigt inbjuden, så jag gick hem själv och lagade mat. sen insåg jag att jag hatar att sitta hemma själv och ringde in honey som följeslagare till gasquen. dock var det först sent det var riktigt bra. jag gick innan gasquen stängde, för en gångs skull och sen kom jag sent till skolan idag. jag var inte riktigt lika motiverad idag som igår. jag är iofs nästan i fas med impulstransporten nu, ett fåtal uppgifter kvar. fast jag kommer ligga sinnessjukt mycket efter efter den här veckan. helt plötsligt är jag inte så taggad längre. jag vet inte riktigt vad som hände, men jag mår bara så konstigt nu. min magkänsla är dålig och jag har insett att jag kommer dö när vi kommer hem. jag måste lösa lite innan jag kan sova lugnt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0