varje gång jag tänker blir det kaos i min hjärna.

invalet var brutalt. helt sjukt. det är det enda jag kan säga. och jag har stora röda märken som nästan varar på vaderna efter tejpen. men det var nice. men jag var sådär pigg efter tre timmars sömn. och vi gick till liseberg och åkte balder och atmosfear helt gratis. det var dagens mentala påfrestning. jävlar i helvete, vad det var högt! tur att dalbin och smör är så sjukt manliga! kvällen spenderades i nox med prat och skratt och matlagning. jag har redan gett upp tentorna för längesen. jag har fan tagit sommarlov.
igår åkte vi och handlade, vi missade den bra bussen med tio sekunder, tog en annan och hamnade mitt ute i ingenstans. men vi hittade rätt till slut, både rätt affär och rätt storlekar. och vi köpte band och tråd och allt som vi kommer behöva för att vara snyggast på chalmers. så. jävla. nice. sen speedade vi åt varsitt håll och återförenades en timme senare i skrubben och dammiddag stod på schemat. det var fint, ja. sen var det mer skrubben och slutligen gasquegasque. det var en riktigt bra kväll. faktiskt. och en bra dag, jag har saknat bra dagar. fast jag somnade sent och imorse åkte jag till fanny och herpes och vi har klippt och klistrat i flera timmar. åh. det blir så fint. jag är hemma på snabbvisit nu, tvätt liksom. så behöver jag inte tvätta mer förrän efter tentorna. sen ska jag tillbaks och sy och sen syr jag nog hela natten och taggar bastun och att få inviga byxorna och att få bada. typ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0