this young girl, she's a freak. She's out clubbing every night of the weekend.

mina händer luktar gammal köttfärs. och jag har visst nån lätt släng av dyslexi ikväll, hav öfverseende. jag och matilda och peter hjälpte sexet att rulla köttbullar. vi skulle göra trehundra. det slutade med att vi gjort fyrahundrafemtiofyra stycken, plus drygt femtio gnäll. sen kom saudi på att vi ju skulle haft en del av den köttfärsen till tacopaj...! sen skulle saudi och thore och några utomstående sexmästerister gå och öhla på rotary, då gick jag hem. jag är inte helt bekväm i sådana sammanhang. dock kan jag vara den bästa pr-chefen nånsin. JA!

plugget går väl sådär. idag drog meken igång på allvar. jag hade som mål att lära mig masscentrum, vilket är ungefär vad jag gjort också. nästa punkt är väl thetaprickprick. fast jag är lite rädd för det, thetorna (hur fan böjer man theta i plural?!) förföljer mig och våldgästar mina mardrömmar. men nu ska jag sova, det är min tur att ta gruppis imon. PUSS!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0