This addiction tears me up, this addiction of you.

det har hänt så mycket, så snabbt. vi sydde byxor i tretton timmar i lördags, spanade melodifestivalen och svor över nålarna i tummen. sen var det vårbastu i söndags och det blev fantastiskt lyckat. över förväntan. och byxorna fick sig ett dopp och jag själv fick mig ett par till. satan i gatan vad det var kallt. men varmt och gosigt i bastun. och alla fina pateter och vi hade en awesome postomsitts. pr-chef kan ju vara den bästa posten! när alla åkt hem och vi städat åt vi tacos och hade överlämning. jag fick fyra nycklar och ett reflexdjur. matilda fick typ ett kilo nycklar! sen somnade vi gott. i måndags var jag duktig och sprang hem och duschade lite innan skolan och stat och sedan ett fint pr-kalas på kvällen. det var nice som tusan! en hink med fördrink och bagge och kanelbulle och ett spett med frysta jordgubbar, mer classy än så blir det inte. det var en bra kväll och herpes bröt nyckelbenet som den äkta kassör han är. kommer bli världens bästa år, världens bästa kaos!

i övrig består livet mest av skola. vaska staten? men nä, jag gör mitt bästa. förhoppningsvis finns det någon form av chans att jag kanske kan ha någon möjlighet att klara den. simon och jag "gjorde" bonusuppgiften så har jag tur får jag två bonuspoäng, kanske de enda på tentan, vad vet jag. men det går alltid att lösa. det här är hemma för mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0