She say’s it feels so good to hurt me. She say’s it feels so good to make me cry.

jag orkar inte. kvällen igår var okej. det var fint att vara i slottsskogen med det underbara vädret och underbara människor. sen gick solen ner och vi satt kvar och frös ett tag innan vi vandrade hem till anna. sen åkte jag tillbaks mot stan, lyckades gå vilse fullständigt på guldheden och sen pratade jag mig igenom resten av kvällen. sen var det tungt att gå upp imorse. jag vill inte gå upp längre, jag ser ingen som helst anledning till att inte sova vidare, sova bort mitt liv. bara glömma allt. gömmer jag mig kanske allt försvinner. jag var valberedning idag också. det var smärtfritt. nästan. men det blir säkert bra. jag kanske också ska börja skriva igen. sen när jag radreducerat klart. och den här veckan blir hektisk. jag började titta på jobb nu. jag orkar inte mer. jag ska lägga mig nu. jag vill bara ta livet av mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0