And when the broken hearted people living in the world agree.

broman kan ta sin tenta och stoppa upp den i sin söta lilla rumpa. åh. den var inte snäll. inte mot mig iaf. det ska MYCKET till om jag ska vara godkänd på den. så än så länge kommer den femtonde augusti vara öppen för tenta. mja. och jag gick för övrigt efter drygt två timmar, efter att ha spenderat den senaste halvtimmen med att titta in i väggen och fundera över livet. sen gav jag upp och gick. gick till focus och klabbade med vattenfärg och hjälpte f6. sen hängde vi på johnLs och åt mat och drack öhl. jag är mätt. jag ska nog sova nu strax också. åh. jag blir så arg. men äsch, jag tar nya mektag imon.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0