And we sat on the steps to the house listening to the birds of the coming spring singing.

jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. imorgon kommer jag ha motivation att gå upp. de senaste dagarna har jag ju inte haft det. och jag mår så in i helvete jävla kukdåligt. jag var på stan idag. det kändes bra. så blir det imon också. vi får se lite. samtidigt som jag hatar att folk frågar så behöver jag det. idag har jag varit så otroligt ensam, i så fruktansvärt stort behov av en kram. jag vill inte vara så här miserabel. jag vill kunna skratta på riktigt igen. jag vill kunna klara mina tentor. men imon. jag ska ha roligt och det kommer bli ett fantastiskt år.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0