And so I went from blank to blank, from dust to dust.

jag vet inte om det kändes bra eller dåligt när jag traskade till skolan. även om idag var en dag som var mest bra men pendlat oerhört mycket. som jag känner nu vill jag mest bara skita i allt och hoppa av. men det kändes bättre efter att ha klarat kemikompletteringen. så om alan gick sig väl ligger jag i kursfas. sen får vi se. jag kommer antagligen kugga allt. men det kommer bli ett bra år. pendeln kanske faller över. det är en vecka kvar. fast nä. eller jo? det blir bra iaf.

med allt annat är svårt att säga. imon är det festivalsittning. jag är pepp, tror jag. jag saknar sommaren och längtar till sommaren. fick sms från käraste lillasyster idag. det är så hjärtskärande att inte kunna träffa dem varje dag. jag saknar det så in i helvete. men om en månad är jag i småland igen. oavsett jobb eller inte. ska ringa imon och kolla förresten. så slipper jag alla jobbigheter som aldrig tar slut här hemma. jag vill verkligen inte sätta bollen i rullning igen. nej.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0