And I’m so happy as I can be, ‘cause you’re not giving up on me.

jag tror att tentan gick åt helvete. den var inte särskilt snäll. och jag blir så trött på att vara dummast i min klass hela jävla tiden. hur rimligt är det egentligen att en tolvåring kastar en boll med 30m/s?! sen gick jag och hannis på stan, fast vi var sjukt ståndaktiga och köpte inget. jag kommer gå rejält back den här månaden. och "rätt csn-månad" har ju inte ens börjat än och jag ligger på minus. bra.
fredagskvällen spenderades med mitt vackra kaos. vi grillade hos prit och drack öhl och ljög i en kopp och sen hamnade jag hos fysikerna och capsade bort min själ. honey var tvungen att dra mig därifrån.

igår började tillmatteplugget. det gick bajs. jag måstemåsteMÅSTEMÅSTE klara den här skiter. jag bryr mig inte ett dyft om om jag får en fyra eller inte, jag vill bara inte ha fler omtentor nu. jag har antagligen redan två. KULLIV!
nångång på eftermiddagen gav jag upp på skiten och drog på mig brallsen och åt pizza med matilda och sen blev det öhlande i skrubben. mums! mycket folk blev det också. sen hängde jag en stund i nox och en stund i focus och resten av kvällen på gasquen. det var bra. fast jag blir så trött på mig själv, jag borde inte bry mig. jag vill visa att jag klarar mig. jag kan fixa det. men det har varit en helvetisk läsperiod och ibland tar det stopp. men kaosingarna är finast. och hanna. det var ändå en bra kväll. och flipp följde mig hem, tss. han har sådär en och en halv meter kortare än mig!

idag har plugget gått dåligt. jag gick hem efter att ha somnat i blocket. tänkte jag skulle försöka utöva lite utantill-innötning. det har inte gått nåt vidare. jag ska försöka i nån timme till. sen ska jag sova!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0