When you came in the air went out and every shadow filled up with doubt.

igår var det måndag lv1. egentligen hatar jag det. jag har så mycket tid, jag vet inte vad jag ska göra av den, särskilt inte när läsperioden börjar med sovmorgon. jag kommer tydligen ha sovmorgon till lunch varje måndag nu framöver. och sluta klockan tio på fredagar, heey långhelg! för övrigt spenderade jag femhundrafemtio spänn på statboken. inte helt okej. jag lägger hellre mina cash på biljetter till london 2012. fast jag måste iofs ändå få pappa att lägga ut, mitt kort verkar inte funka att betala sådär med. äsch.

imorse tänkte vi vara smarta och gå på den tidiga övningen i staten för att få lediga eftermiddagar. det lönade sig inte, så vi gick även i eftermiddags. nu vet vi åtminstone vilka övningar som är värda och vilka som inte är. så länge det är broman, så! och ikväll har jag lagat mat i flera timmar. inte alltför äckligt och det blev tillräckligt många matlådor för att de skulle ta slut. gött. så nu är min frys full. GÖHÖTT!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0