men nånting kommer alltid emellan och någon slutar alltid älska först.

jag vill också vara föreningsaktiv. nåt så in i helvete. det värsta är att alla mina närmsta vänner är det, och det de gör på föreläsningar/övningar gör jag också. och jag har ingen som helst ursäkt när jag kommer kugga allt i maj. nejnejnej. vi försökte dock höja motivationen och bota hannas och saudis bakfylla med sushi och sen en tretimmarsfika efter sista övningen. gick väl sådär men mysigt som tusan hade vi. det här är ju tomma veckan den här veckan. jag vill festa, jag vill också komma till skolan och vara bakfull. jag vill också ha ursäkter och minnen och saker att berätta och prata om. jag längtar nåt helt sinnessjukt till nollningen. vad som blir min tillhörighet vet jag inte än. vi får se. mja. jag saknar hur som helst det glada livet. det är LV2, vi har tre räkningskurser och vi är ur fas totalt. kommer bli en rolig sommar.

jag pratade med bengt idag. jag blir glad när det finns folk som bryr sig och faktiskt står på min sida.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0