jag vill inte verka jobbig eller så men jag är varm och du ser kall ut.

igår var vi och såg säkert! och ludwig bell på trägårn. herrejävlar vad det var fint. fantastiskt. underbart. innan konserten drog vi med och peter och gick och åt på restaurant. och hade det mysigt som bara vi kan. världens bästa människor har jag runt mig. sen gick vi och tog en dyr kaffe och gick till spelningen. jag dog lite mer i hjärtat för varje låt som spelades. efteråt var halsen och huvudet slut. när jag vaknade imorse var halsen nästintill obefintlig. så jag ahr varit mitt lite tystare jag idag. men det gick helt okej. alla skrattar ändå bara åt mig. tredje gången sen i augusti, och alltid tajmat med tentan. BRA sandra, bra. jag var iofs mest ineffektiv idag, så ikväll ska jag hyra in mig hos nån som har en stor tv, kura in mig under en filt, dricka te och kolla melodifestivalen. jag behöver vila halsen. att jag alltid ska drabbas. men som vanligt är det bara jag som tycker synd om mig själv.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0