I entered nothing and nothing entered me.

jag har redan tröttnat på skolan. av flera orsaker. idag började vi inte förrän efter lunch, ändå satt vi hela jäkla morgonen och försökte räkna stat. det gick sannerligen inget vidare. jag klarar visst inte tänket. så efter fjärde misslyckade uppgiften gav vi upp och tog lunch. jag trivs verkligen inte i skolan längre. jag trivs inte i spritis, jag trivs inte i studis. jag trivs inte ens i KS11. det är så intressant att allt blir annorlunda i en handvändning. det är rätt svårt att veta vem jag kan vända mig till. fast jag vet egentligen. synd bara att nästan alla är och bryter benen i backen just nu.

efter skolan åkte jag och handlade och sen gjorde jag laxpasta. och tvättade. så nu är jag mätt och glad, tänkte jag säga. nä, men jag är mätt iaf. och nu har jag insett hur fantastiskt lång tid det tar att koka upp vatten varje dag. usch.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0