I began this day by hurting you, like I began the day before.

jag orkar inte. okej. jag orkar inte. jag som tyckte det gick bra igår. kvällen förstördes på två röda och mitt sommrlov försvann om möjligt ännu snabbare. jag vet att jag är korkad, men jag trodde inte det var så illa. folk säger att jag överdriver. visst, men jag bor inte hemma heller. fortsätter jag såhär är jag borta innan jul. men jag älskar göteborg, jag älskar chalmers. men jag fixar inte detta. jag vill också vara sådär duktig. trettiotre poäng är inte duktigt. jag ska byta umgängeskrets.
förövrigt var jag femton timmar i skolan igår. jag kopplade lagrange och halva kedjis. resten tog jag imorse. sen städade jag och handlade och åkte hem. jag tänker vägra diagonalisering. jag kan satsen, det räcker. om en och en halv timme planerar jag att ligga i sängen. och imon tar jag mitt liv. och sen dricker vi öhl och glömmer alla bekymmer. för en dag. död.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0