Dom kanske tror att vi är typ kära, får jag gå precis så nära?

igår pluggar jag i princip konstant. ish. det var dessutom shushitosssda! mumma! och på kvällen var det pubis för hela slanten. aspvästar tillverkades och äcklades ner fullständigt. urk. fast carre hade sänder vitlökspressen (Y) sen blev det mer öhl och sen hamnade jag av okänd anledning mitt i ett capsspel. klassiskt dålig grej att göra. jag vaknade lagom bakfull och trött imorse och gick och skrev termon. förhoppningsvis ägde jag den fullständigt. åtminstone tillräckligt för att få femton poäng. ja. sen prokrastinerade jag frisk resten av dagen. jag orkar liksom inte ta tag i nåt idag. så jag åkte till maxi och kom hem för ett tag sen. ikväll vankas det lugn och ro och antagligen 127 timmar om allt går som planerat. och imon smäller det som tusan. valhall, var hälsad!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0