Det här var åren när jag sa JA till allt utan förbehåll. Det ledde bara till problem som var långt bortom min kontroll.

ibland undrar jag om jag inte fortfarande går därhemma, i mellanstadiet. ibland känns det sannerligen så.
idag var ineffektiva dagen dessutom. motivationen är knappast på topp, den existerar knappt. även om jag kände ett litet hopp ändå. det pendlar mycket. jag hade sjukt snygga och ENORMA påsar idag, man känner sig så jävla party då. för övrigt lagade KK käk ikväll. MUMMA! ris-otton var god, sure thing. men jag väntar med öhlen, vi kör på imon istället. hej lediga fredagar. imon ska vi chilledilla på stan och sen gasquea. VARFAN ÄR MIN FLASKA!?

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: hanna

WOOP WOOP! Imorgon kommer bli gaaalet kul! Mys på stan och dans hela natten. Du är bäst <3

2011-03-31 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0