Alla barn här har ett trasigt hjärta och alla barn här bor i samma stad.

sittningen var fantastisk. mitt hår var risigt och stod åt alla håll och ingen kunde fatta vad jag var för nåt. dåligt! jag var ju ragnarök, självklart?! under kvällen flödade rödvinet och vi åt helstekt gris och kanderade äppeln. och det är ju ingen bra fest om man inte känt alla känslor. glädje, ilska och tårar. och skratt. och dans. sen tog jag spårvagnen hem i natten när det börjat dö och folk begav sig till skrubben för efterfest. sen sov jag till elva. det var behövligt. sen var jag sjukt ineffektiv i skolan och satt mest och åt choklad och försökte förstå facit på tentan från nollnio. förhoppningsvis går det bra nästa vecka. jag får ångest bara av att tänka på det. så jag gick hem och lagade massa mat och tvättade och dammsög upp alla popcorn som låg över slängda över hela golvet. duktigt! och imon är det ny vecka, veckan innan tentaveckan. hjälp...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0