You ask me why, since when and how much when I tell you that I love you.

mina dagar består av solande, om det är fint väder, och slötittande på tv. jag kan allt om dagtids-tv nu. det är skrämmande och patetiskt. jag har praktiskt taget börjat klättra på väggarna. bokstavligt talat dessutom: jag river ner tapeterna i vardagsrummet! det blir lite terapi. snacka om dagens i-landsproblem, att inte ha nåt att göra på dagarna. herregud!

men idag lagade jag hur som helst lasagne och sen träffade jag melan. det var så längesen. jag har verkligenverkligen saknat henne. så vi gick och pratade och fikade och sen fick vi ett infall och drog till grimstorp och brännbollsfest. det var nice. sen åkte jag hem och åt kanelbullar och rev mer tapet. nu kommer jag dessutom vara ensam hela helgen. jag kommer krevera.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0