We've got a tricky situation, and it's been going on for too many years now.

jag kan knappt röra mig. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag har även försökt undersöka hur man voltvänder utan att dra runt med magen. det är fysiskt omöjligt, kom jag fram till. det var seriöst år och dar sen jag hade så här mycket tränignsvärk. jag befinner mig just nu i falkis: dag 3-mood. min kropp skriker! men jag vill träna mer. men jag börjar redan bli sliten, och det börjar alla andra också, att döma av spurterna. det var uppenbart fler än jag som torsk-dog. men korten tar musten ur en. fyrtioåtta längder, start tjugo, hälften hårt, hälften löst. man måste bara älska överfartsträning. jag var helt färdig efteråt. och spurten gick som väntat riktigt långsamt. jag är helt slut. och det gör ont överallt. när hade jag senast träningsvärk i händerna?! det är helt sinnessjukt. antagligen kommer jag vara om möjligt ännu mer orörlig imorgon. då är det supply-fix till midsommar som står på schemat. det och eventuellt lite hjälp med tapetseringen som pågår över mitt huvud.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0