We're living in a den of thieves.

idag var studentdagen, den stora dagen för så många. pappa måste verkligen hatat att ha fyra flickor i huset just idag. det duschade, sminkades, fixades, stylades, målades och doftades. sen åkte vi på eksjös utspring och sen hoppade vi mellan orterna och åt mat och de andra drack champagne och sånt smarrigt. jag var snäller och körde. sen kom honey och vi hade förfest som bara vi kan. det är speciellt på alla sätt. sen bar det av till hotellet. det blev snormycket folk i en handvändning. men det var nice. jag träffade folk jag inte sett på år och dar, bokstavligt talat. fick den mest underliga kommentaren. jag har tydligen förändrats hur mycket som helst. jag vet inte om det är bra eller dåligt liksom. men hur som var hotellet bra, men förra året var bättre. studenten var bättre när man faktiskt tog den. och jag tror att jag kan ha mognat ifrån nässjö nu, det är lite sorgligt. men det är precis som jag minns det. och en öhl kostar sextio spänn!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0