Jag tittar bort och låtsas som det regnar.

jag är lite halvrädd för att skriva nu. det åskar som fan och laddaren sitter i. men det kommer väl märkas när jag får dödskyssen typ...

det har som sagt regnat och åskat mest hela dagen. så jag har suttit inne och läst och tittat på oc. det blir sannerligen aldrig dåligt. sen mötte jag upp honey, vi åt glass och tog skydd under diverse paraply och ställde oss för att titta på balen. och det fullkomligen vällde ner vatten på oss. jag var kall och fuktig när jag väl tagit mig hem sen. men ja, tacka gud för golfparaplyer! väl hemma lagades det mat och färgades hår. nu sover jag nog strax också. imon slutar skolorna, äntligen. då kommer jag äntligen få några små lekkamrater igen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0