I think I was blind before I met you.

idag stod mycket på schemat. jag följde med mormor till sjukhuset. det tog hela dagen. sen körde jag hem henne och slängde i mig en kall varm macka och begav mig till simhallen. fyra tjugofemmor senare dök jag i på 50fr och hade 32.1. det är bra, över förväntan faktiskt. så jag var nöjd och glad när vi grillade och spelade volleyboll. när knotten sen började gnaga lite här och där stack alla åt varsitt håll. men det var skönt att simma. men jag blev trött som tusan. men jag hade nog egentligen pallat en femtia till, tror jag. imse sa att det visst bara krävs 1:14 för andralaget. gör jag inte under det om jag kan simma 50 på 32' har jag ju tappat mer än jag trott. vi får se. jag ska ju bli lite fit i sommar igen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0