I like the way that your hair falls down in your eyes.

idag städade kaos. hela spritis och hela gt. det blev fint. men man hittade sjukt mycket skumma grejer. och på vissa ställen var det så jävla äckligt, jag vill inte ens tänka på vad som hänt där. sen åt vi sjukt mycket god mat och hamnade i lätt paltkoma. jag fick även med mig hela brödet hem, det ska jag smaska på på tåget. det är ju fullt normalt? efter storstädningen gick jag hem och packade lite. vafan ska man ha med sig för en sommar i smålandet? jag tog alla klänningar, lite shorts och linnen, nåt par jeans, regnjacka, skinnjacka och badkläder och diverse necessärsgrejer plus dator och dylikt. och min väska och bag är knökafulla?! äsch, jag får lösa det här på nåt sätt. jag kommer ju tillbaks till wtai!
ikväll har jag grillat på geniknölen med robert och annat kårigt folk. iznize! chalmers är bra skit, till och med bäst skit, om jag får säga det själv. allra bäst är det när det är kravlöst sommarlov. tyvärr var det inte helt kravlöst för mig, jag sticker ju vid tio imon. så sovdags snart för min del, men först ska det diskas lite. det är så frutansvärt ledsamt när man hittar en månads disk när man kommer tillbaks. så ja, DISKA, puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0