I just got lost.

gårkvällen blev ett sant äventyr. när jag kom hem från träningen sätter jag mig och tittar på tudors och plötsligt ropar susan till och då har halva badrumsgolvet fyllts av bajsvatten. gött! och det är en fin bubbla i källartaket. kvällen slutar flera timmar senare efter ett besök och hela källartaket uppsågat. idag kom ytterligare en rörmokare och spolade ur rören. tills vidare får vi gå på toa i källaren. gött!

idag tog jag en sväng på stan i värmen. fixade nytt bostadsbidrag och antagligen kommer jag få lite extra retroaktivt. win! sen köpte jag mig en leffes låda-glass och begav mig till stadparken och underhöll annie när hon inte behövde göra nåt på jobbet. chill?

när jag kom hem kom även meken. jag kommer dö på nollningen. jag orkar inte med mig själv och jag orkar inte med chalmers. det värsta är att jag har vetat det här så jävla länge redan. min vår var värdelös och igen och igen och igen påminns jag. snälla, låt mig glömma allt!

imon sticker jag till norpan och sen vidare till hufvudstaden. först ska jag försöka slå mig in i laget på 50med. vi får se hur det går!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0