I don't believe in ghosts, but there's a ghost under my bed.

min dagar är händelselösa. jag hittade dock hela boxen med alla säsonger av sex and the city. det var farligt, riktigt farligt. nu är jag inte bara rastlös, nu är jag rastlös och patetisk också. herrejävlar. jag har kollat underfär sex timmar sen igår. och då gick jag ändå och la mig runt ett... så idag, typ nu, gör jag pannkisar som jag tänkte äta framför några avsnitt. sen blir det nog jönkan hela kvällen. jag funtar på om det är värt att ta bilen och vara vit flicka. det är ju ett tag sen jag faktiskt inte drack varje helg... och nästa helg är midsommar. jag kan fortfarande inte besluta om det blir vallda eller smålandet. jag haver svåra val att avgöra.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0