Hearts collide and smash any dreams of love.

tentan var oväntad men sedan stundade sommarlovet och alla tankar på skolan släpptes. vi partade lite hos dalbin och drack vin. sen har jag noll koll på dagar osv. morgonen efter tentafesten vaknade jag, fortfarande lite halvfull och sen drog jag och simmade med simon. aj mina stackars axlar. sen hängde jag med peter i spritis och hjälpte sexet med tårtbakning och diverse förberedelser innan vi gick till rotary och mötte upp annat folk. klockan sex hade mycket folk dykt upp och den enorma buffén var uppdukad. MUMS! längesen jag var så mätt. sen drack vi drinkar och tog en tripp till svartpuben och chillade runt innan öhlen tog slut och folk flyttade ner till gt. och folk kom och gick. vi hade fin postomsitts och sen var jag pigg och skitjobbig hela natten. de andra bara skrattade åt mig och skakade på huvudet. men jag var glad och hoppade runt och var jobbig. lagom till frukosten kom min dipp, jag började antagligen bli bakis och kunde bara dricka lite kaffe. sen gick jag hem. det har varit en av de bättre nätterna. jag stupade i säng runt halv åtta i morse. och vaknade nån gång nu i eftermiddags. jag tog tag i mitt liv och åkte till skolan och rensade mitt skåp och hittade min mjukisbyxor jag letat ihjäl mig efter, de mest trasiga conversen och fyra helt oanvända block. WIN! så jag tog med mig det mesta hem, slängde en del och la skorna med kaosbrallsen. gött! sen åkte jag hem och försökte packa lite till småland. jag misslyckades brutalt då jag började nånstans i mitten. jag gav upp, insåg att jag inte kan göra det riktigt än, och tittade på twilight och åt popcorn. egentligen borde jag väl äta mer än så idag, men jag orkar inte. imon ska jag chilla och gå lite på stan. mums med lov!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0