Du har lämnat mig men jag älskar dig ändå.

jag blir så arg på all skit som förföljer mig. åh. tårar på spårisen. men det var fint hos dalbin, trevligt att träffa tutte igen. dalbin kan ju ha den bästa utsikten i hela göteborg, eventuellt att hannis är litelite bättre. men det var den vackraste solnedgången. och vi pratade och skrattade och allt var bra. sen tog jag en lång promenad på guldheden/johanneberg i kvällsljuset. men det ville jag egentligen inte. nej. så jag gjorde lite kladdkaka i micron av skit jag hittade hemma och det enda drickbara jag kunde åstadkomma var saft. så jag äter torr kladdkaka och dricker jordgubbsaft mitt i natten. fast jag ska strax lägga mig och sen sova utan väckarklocka imon. äntligen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0