blått öga, svarta tankar, som solen i era ögon.

idag tog jag min stora resväska och min bag och satte mig på tåget till skogen. det var sjukt fint väder ute när landskapet svischade förbi. väl framme i världsmetropolen möttes jag av pappa och sen anna och susan också. vi fikade och pratade och sen solade jag och anna och hade oss under eftermiddagen. det har stekt på altanen. sen grillade vi och jag stack till simhallen för att hälsa på. fast det var låst ute så jag chillade tills jag blev insläppt. sen spelade vi volleyboll ett bra tag. fast de kände inte igen mig, då blev jag ledsen! men det var nice ändå. sen cyklade jag och matildo hem tillsammans. nu bor vi nära. som riktiga systrar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0