Allt har gått helt åt skogen med mina stora drömmar, de flög som satelliter.

jag funderar på om jag kommer leva imorgon. seriöst. efter en hel dag med murbrukshackande och sen tre timmars träning på det, explosivitet på korten, jo jag tackar jag. jag är helt slutkörd. men nu börjar äntligen lovet på riktigt. och pappa och susan har semester den här veckan och renoverar och stökar i vardagsrummet. det kommer bli superfint när det är färdigt!

tiden går fort här ändå. det är midsommar i helgen och nästa vecka bär det av till bästkusten först och lite senare till norpan. jag håller på och kirrar biljetter nu. men eftersom internetet inte är det snabbaste så tar det sin lilla tid. men äsch, snart så! det kommer vara en fantastisk sommar. om bara meken och tillmatten ville komma snart...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0