The drum-machines ain't got no soul.

igår var en bra kväll. jag drack några drinkar hos f6 och blev lagom rund. jag hittade till geniknölen och sen ner i källaren till torget. det var drag och jag hade byxor. då blir det bara bra. och det var bara bra också. kaos gör avtryck. och kaos, som satan. varje gång jag tänker blir det kaos i min hjärna. det var skönt att släppa loss lite. slappna av. vara mig själv. jag trivs. jag trivs på chalmers. jag trivs i kaos. jag trivs med människorna jag träffar. jag önskar bara att folk ville låta mig leva lite. jag har saknat det här så jävla mycket.

just därför är jag hemma själv ikväll. egentligen är jag hungrig, men jag orkar inte riktigt bry mig. det var ungefär ett dygn sen jag åt sist. så jag fick lite mat av simon i spritis innan jag gick hem. jag satt själv i en och en halv timme när jag först kom till skolan. det var sådär lagom roligt. min motivation är i botten. mer än nånsin. och jag vet inte, men jag mår dåligt igen. det blir alltid ett bakslag och jag blir sviken. sviker själv. jag är så innerligt jävla mongotrött på den delen av mitt liv. jag vill att allt ska vara enkelt och att jag äntligen ska få vara trygg på de sätt jag behöver.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0