Sticks and stones may break my bones.

petra körde inte jättehårt med oss. men mitt knäveck är ordentligt svullet och jag försökte belasta benen så lite som som möjligt under passet. fint med en överbelastning/sträckning i fästet. alla mina muskelfästen är åt helvete. så imorgon ska jag nog mest ligga i soffan. nu sen jag kom hem har jag gjort det, efter vi åt. jag äter chips i horisontellt läge och tittar på VM-simhoppet och funderar på vilka märken tjejerna har på baddräkterna. jag är så nördig att jag borde skjutas. men seriöst, de använder mest tyr och arena, vart är världen på väg? vad hände med gamla älskade speedo? åh. jag saknar simningen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0