och må dina hårddiskar förevigt alltid krascha.

jag har internet. äntligen. det är freaking fantastiskt! men så skulle jag fixa spotify och skiten vill inte ta mitt kort. jag fattar inte, aaaaah!

igår var jag i jönkan och upptäckte alla ombyggnationer i centrum på öster. sen mötte jag t-bag och vi satt på johan's i ett par timmar. jag hade fortfarande underbar träningsvärk, så jag fixade inte att gå så långt. senare på kvällen träffade jag frida, alex och resten av familjen och vi åt taste of beirut som födelsedagsmiddag. mumma!
imorse smög jag upp tidigt och dagen har spenderats mestadels i bil ner och upp från blekinge. det var bra, men min träningsvärk har satt sig på mina knän så de hatade mig efter tre timmar enkel väg. blä!
men nu ska jag sova, lycklig över fungerande internet. som sagt, det enda som fattas är obegränsad spotify, givmig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0