Men du, sen när blev kärlek binär?

mitt liv spenderas i spritis, igår med staten, idag med meken. igår eftermiddags gick jag hem och tvättade, innan dess var jag på stan och bytte smycke på den över plutten. och nu blodvattnar den. jomentack! men när den ordnar upp sig kommer jag vara snyggast i hela världen, woopwoop! på kvällen vankades det grillning och öhl på geniknölen. jag som varit sjuk hade inte tänkt dricka något, men det slutade med en plastmugg rosé och ellen äckliga öhlslatt. sen blev det kallt och jag försökte gå hem. istället blev jag meddragen in på föreningstorget och hängde med gasqueK och massa pritpateter och annat folk som capsade innan jag till slut lyckades ta mig hem. en halv vodkaredbull senare, liksom. men det var en bra kväll. jag var yngst och kände minst. kul!

idag gick plugget inget vidare. folk kom och gick lite hejvilt i spritis. nån gång på eftermiddagen gav vi upp och gick till 4gott. bra gjort. efter det räknade jag några tal och sen la min hjärna av helt. jag vill inte plugga! imorgon är det åtminstone fredag, även om det inte märks. jag ska öhla. capsa. ha byxor på mig. punkt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0