just dance.

idag begav vi oss till gällstad. jag inhandlade enbart en svart tröja. eller, pappa betalar ju. det är det bästa. jag har även gjort ett tappert försök att packa. går sådär. och till råga på allt hittade jag en full vinbox som jag måste/borde/vill ha med mig. vad ska jag annars dricka alla dystra pluggkvällar fram till nollningen börjar?
jag längtar järnet till älskade göteborg. snartsnart. jag valde att ta ett lite tidigare tåg också, så är jag där tidig eftermiddag. då hinner jag göra allt jag vill, typ som att åka hem och dumpa alla grejer, packa upp och åka och handla. allt detta innan det blir nån form av sammankomst på kvällen. jag är inbjuden till chabo-partey och ryktet säger även caps med några f-are. kommer nog bli en mycket superb kväll. jag ska ha byxor på mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0