it must have been love.

så. roxette var inte riktigt så fantastisk som jag förväntade mig. men det var bra ändå, om än lite kallt och duggigt. och det fnns ju verkligen folk som är helt efterblivna. jag blir SÅ ARG! man tränger sig inte fram när konserten har börjat. och man ställer sig sedan definitivt INTE framför en som är ett huvud kortare. ett par skuldror är inget man vill se när man betalat pengar för att se per gessle. dö! sen lyckades vi iaf knö oss på en spårvagn och ta oss hem. tydligen var det tjugotvå tusen på slottskogsvallen. det är galet mycket folk.

imon åker mor min hem och jag ska besöka chalmers seriöst. jag får väl plocka med mig brallorna också. partey? fast jag har svårt att svälja och mina mandlar känns svullna. jag skulle verkligen behöva lite halsfluss på det också, jatack!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0