i'd rather be a comma than a full stop.

igår var det riktigt roligt. jag hamnade hos cm och där var det fint folk. sen gick jag för att byta till byxorna och träffar kvasten mitt i kemihuset mitt i sommaren elva på en fredagkväll. så jäkla roligt! sen möter jag upp teddy med flera och vi fastnar och dricker öhl in på sena natten. när cubsec-vakten hatar oss förflyttar vi oss från focus till styretrummet och pratar hela natten. klockan sex vandrar jag hem. det är så avigt att gå hem när det ljusnat. men det var en bra kväll. men jag är fortfarande rätt bakis och jag har väntat på min mamma ett bra tag nu. tydligen har åskan slagit ut hela östra sverige typ, åtminstone norpan med omnejd. jag var nere på stan innan för att byta smycket på den pånyttläkta plutten men det var stängt på studion så jag åkte hem. det tog skitlång tid (JAG HATAR VÄSTTRAFIK!!!) och när jag väl satt på tian öppnade sig himlen och det började ösa. kul att gå från hållplatsen utan paraply. så kommer jag hem och det har till råga på allt regnat in genom dörren ut som stått öppen. jag ORKAR INTE! jag är bitter idag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0