I ask nothing of you, not even your gratitude.

jag funderar på att gå och lägga mig igen nu. jag fick lite sällskap och statboksleverans i några timmar idag. jag har gjort ett eller två tappra försök att plugga. det gick sådär. jag är ungefär halvvägs genom anteckningarna. förståelsen har slagit i botten återigen. innan jag la ifrån mig blocket läste jag om momentgenererande funktion. undrar inte om det är helvetet på jorden. jag röstar för det. så det är vad jag gjort idag. det och ett avsnitt love bites. jag lägger mig nog nu, struntar i den nyktre lille capsen jag blev inbjuden till. alvedon och fulöhl är ingen bra kombo så jag tänkte satsa på cola. men jag tror sängen lockar mer. mitt huvud spränger och snurrar och jag är lagom fräscht snörvlig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0