För ett ögonblick mellan hjärtats slag stod du åter framför mig.

jag pluggade mekanik i spritis idag. det gick sådär. när jag suttit en halvtimme trillade robert in och jag och colin hängde med till kårhuset för en stunds lucköppning och insamling av bortsupna prylar. robert hade supit bort sin gitarr och sitt halsband och båda återfanns hela och mer eller mindre rena. colin hade supit bort sin permobil han lekt med hela fredagen. efter att ha virrat runt en stund och några sms till gasquek kunde vi konstatera att den härbärgades i gasquen. annars måste jag ändå medge att det hamnar på topplistan för saker att supa bort. sen fortsatte plugget. men nån gång på eftermiddagen började jag bli ordentligt hungrig efter några dagar utan riktig mat så jag en sväng förbi gasquen och sen hem. min matlagning var inte väldigt effektiv men nu är den äntligen över. bra, sandra!

imon borde jag verkligen ta tag i mitt liv och plugga ordentligt. de nya stat-tagen börjar med en ny läsvecka, en av de tre sista där jag inte räknade nåt i boken. det kommer bli kul...! sen måste jag gå på tentorna igen. och skriva om mitt formelblad. blä! tur att jag får en välförtjänt pluggpaus med sällskap då.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0