Du får passa dig som satan.

nää. nu har jag spenderat hela jävla dagen i soffan, först framför simhoppet och sedan framför diverse dagtidsprogram. jag är så jävla tragisk. och mitt knäveck gör ont. i ett desperat försök att självdiagnostisera mig har jag googlat i nåra timmar nu. men jag klarar inte av det längre, jag blir för rädd. jag kom fram till att det kan vara allt mellan lätt sträckning i fästet till lite värre grejer som slemsäcksinflammation. jag vågade inte fortsätta nu. men det skulle gå över på "några veckor" typ. sist det kändes såhär hade jag ont ett bra tag, typ flera månader. kul liv. det är ju nollning snart. jag ska nog gå till vårdcentralen och få det tittat på imon...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0