dansa till musik.

nu är jag i fina göteborg. det är varmt som sjutton. jag har varit och handlat nu också. jag får ryck på alla gothiaspelare som är överallt och inte kan åka spårvagn ordentligt. blä! jag funderar på om jag borde packa upp min väska. det är ett stort projekt. jag fick sätta mig på den för att få igen den liksom. det kommer formligen bara välla ut grejer när jag öppnar den. det är jag väl inte jättepigg på kanske... men jag ska nog ta och laga lite pasta åt mig själv också. lite carbonara är ju alltid gott. jag har typ ätit mig mätt på godis. men jag ska ta tag i mitt liv innan kvällen börjar. en dusch är nog på sin plats också, med tanke på temperaturen i min lägenhet.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0