You know that love can do you like a shotgun.

efter att robert gått härifrån fick jag nåt ryck och sprang ner med den sista skiten i förrådet och sen plockade jag undan och dammsög överallt. sen smällde jag upp med en fotovägg bakom matbordet. N-A-J-S! fast jag är helt öm i fingertopparna av att först trycka på en bit kladdikludd i varje hörn på de sjuttio fotona och sedan trycka upp alla på väggen. aaj, mina tummar :(
men jag har kommit fram till att jag nog kommer trivas jäkligt bra här. nu har jag fixat lite te (genom att hålla inne knappen på vattenkokaren, eftersom den åker upp så fort man släpper...) och tänt ljus och massa mys. jag tänkte nog ta och läsa klart boken jag började på på flyget snart. det blir nice. så får jag se vad som händer imon. förhoppningsvis träffa saudi och hanna och alla andra älskade. jag saknar dem. åh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0