what is worthwhile in the world if you can't be with the one you love.

nu har jag befunnit mig på denna sida jordklotet i några dagar. min resa kan vara bland de bästa. värme sol och avslappning. och jag träffade familjen wallgren av alla. oväntat och roligt.
och tankarna har snurrat. allting handlar om dålig timing. eller kanske bara allmänt dåliga grejer. typ dålig sandra. och jag bannar mig själv för att jag inte vågade prata tidigare. men en lapp kvart över fyra på morgonen kan säga så jävla mycket. även om den inte är på rätt språk. även om det råder grova kommuntikationssvårigheter. men det blir nog bra.
och nu har jag flyttat. det kommer definitivt bli bra. vi storshoppade på ikea och imon ska allt monteras och plockas iordning. allt kommer bli bra. allt kommer lösas sig. åh. jag saknar den bra tiden.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0