Vi försökte ibland se ut som att vi brydde oss om någon annan, men egentligen ingen utanför du & jag-föreningen.

just nu dippar jag väldigt. två KE-föreläsningar, en matteövning och en kvarts föreläsning och sen satt jag och hannis kvar i KE och var sorgliga som fan och räknade matte. helt ensamma. längst upp i KE. läsvecka två. hallå! sen gick jag hem och satt i soffan hela kvällen. allting tär på mig inifrån. jag borde vända mig om och gå.

idag var jag i skolan klockan åtta, fastän jag inte ens började förrän efter lunch. vi gjorde klart vardagsmolekyler. jag och david satt och numrerade källor manuellt. fyrtio jävla källor. fan. men nu är utkastet klart och nu får vi snart saudis och deras. kommer bli en fin opponering. kemilektion var det enda schemalagda jag hade idag. efter det gjorde jag de sista linalg för den här veckan. jag är i fas. i en dag. men ändå! sen gick jag och handlade och lagade mat. pasta med brie-sås. det blev inte alltför äckligt. men lite. men ytterligare en portion att frysa in iaf. bra. så ska jag ta krafttag snart. inte för att jag är aspepp precis. det kommer vara stört mycket folk. åh. jag vill egentligen inget annat än att bädda ner mig, titta på chickflick och äta popcorn. ensam. eller med någon som inte är rädd för att krama mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0